TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg under augusti 2011

Av kicki - 4 augusti 2011 18:28

  saknar er tjejer...frida ,jag,annie,vicky å anna-lena       kubbmästerskap i de gröna   skulle spela mulle ute men brudarna tyckte de var för varmt? what? kan väl aldrig vara för varmt   frida=duracellkaninen     skulle spela kubb mot ett annat gäng så larissa drog iväg å köpte lite "roliga"kepsar till oss. haha gissa om folk stirra     mina favvotjejer , annie å frida         anna-lena världens mysigaste   haha larissa ser ut som en jälva apa här,vilket åxå var meningen   lördags godis å speltajm   stålmannen eller tjejen efter en tuff pingismatch   pajbak igen       ellinor, larissa å anna-lena   vicky san  my girls  

satan i gatan å big baddabong va jag saknar er tjejer, snyft

håller tummarna för alla er...


SUPERKRAAAM / kicki dii..

Av kicki - 4 augusti 2011 18:04

haha lite långtråkigt bara.

har kört jonte till luleå bussen , han ska dit på kalaset, och förmodligen busa  usch så ska man vara orolig hela helgen  

nå väl ,han blir ju 18 år nästa år så han måste ju kunna ta hand om sig själv..

jakob åkte åxå iväg nyss till sin pappa , vilket jag alltid tycker är hur trist som helst!!


ska nog åka till pappas å klaras stuga på lördag då det är så längesen jag var dit. kul å se när dom gjort om..


gubben har slut på semestern och har snart jobbat klart första veckan..gu vad tiden går fort. är inte klokt.

annars händer det inte så där fasligt mycket just nu i mitt liv.


kram / kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards