TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

nu e de jul igen...

Av kicki - 8 december 2012 15:38

HEJ

 nu ska jag skärpa mig !!!

fan å , har inte orkat blogga o något på sista tiden..

 mats är begravd för länge sen ,har inte orkat blogga om det heller . men det var jättefint och vår son är en kopia av sin vackra far.. gu så lik dom är varandra..

trist dock att jag blev behandlat som pesten på under och efter minnesgudstjänsten ,på grund av vissas fantasier så fick jag inte ens sitta brecid min son och finnas där för honom när han behövde MIG ...

men men jag har lärt mig att se bortom den ondska som som vissa människor tycker sig behöva sprida för att växa själv som människor.

ja fy fan för vissa släkten ,  jag må va som jag är men, att alltid behandla alla med respekt och att vara artig är något jag trots mitt ibland miserabla liv haft kvar inom mig då jaG BLEV LÄRD DET SOM BARN AV vettiga  FÖRÄLDRAR...


NÄ USCH BLIR BARA FÖRBANNAD NÄR JAG KOM IN PÅ DET ÄMNET SÅ JAG SLUTAR INNAN HELA LÖRDAGEN GÅR TILL ATT VARA ARG PÅ MÄNNISKOR SOM INTE ÄR VÄRD MIN UPPMÄRKSAMHET ENS ....


tjaoooo kram till alla hövliga respektfulla människor som lämnat ondskan bakom sig


/ kicki dii

 
 
Ingen bild

Karin

11 december 2012 12:02

Kan det vara för att Mats sagt att du förstört hela hans liv? Antagligen, med all rätt att familjen inte ville ha dig där framme, det är det sista han sa åt mig om dig. Så sitt inte o spy galla över något som du själv orsakat.

Kusin Karin

kicki

4 mars 2016 21:23

ooouff liksom -märker att du inte kände honom alls ....idiooooot

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards