TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg under juli 2008

Av kicki - 22 juli 2008 15:33

Man kan ju börja undra så smått om vi ens kommer få  en mini sommar i år?


Maken till konstigt väder har då jag aldrig varit med om.

Först kanske det är regn sen blåser det lite och det blir sol,sen blåser det igen och det blir åska!!

Och så är det i stort sett hela tiden VARJE dag!


Att vädret är växlande vet vi alla men att det ska växla flera'gånger samma DAG är underligt.


Mest synd är det om alla ungar som har sommarlov och inte kan njuta alls.

Så mycket data spelande som det varit denna sommar

går inte ens att mäta i timmar.


Stackarna får inte bada eller hoppa studsmatta eller bara vara ute och leka kurragömma , det verkar vara omöjligt.


 Vi vuxna klarar oss ju fast det är tråkigt; men ungarna dom är så

väl förtjänta av att få  ta igen sig ordentligt ;efter dom kämpar hela åren i skolan.


På fredag har dom lovat att vädret ska börja vända och att solen ska komma för att stanna åtminstone några dagar.

Får väll se vad det blir av det, man förväntar sig ingenting så man slipper bli besviken.


Jag har en hel barnfri vecka nu och det är så skönt att få slippa

planera middag och se till att det finns fika å dylikt hemma jämt.


Datorn får jag ha ifred och kan gå ut på nätet när jag vill;

istället för att få boka tid med min yngsta för att det ska bli min tur att gå in på datorn.


Men det måste jag säga,att hur skönt det än är,så nog saknar

man dom små liven iallafall.


Det känns så tomt och faktiskt lite tråkigt att vara själv.


Som tur är så har jag ju iallafall någon att sova med.

Allt känns så bra med den här killen som jag umgås med.


Han är så itroligt glad och snäll mot mig hela tiden,

och jag hoppas att han fortsätter så.


För gör han det så vet jag att jag kommer att börja älska honom besinnligslös så länge jag lever hehe.


Samtidigt är jag livrädd för att just börja älska honom också,

tänk om han sårar mig??

Eller inte kommer att älska mig utan lämnar mig när jag minst anar det?

fast jag kan inte tänka så heller ,utan tro på att han verkligen vill vara med mig också .

Nu ska jag ta och snygga till mig lite ska till älskligen och äta middag strax.


Bort med molnen och släpp fram solen,inte bara i våra hjärtan utan även på himlen.. / kickidii

Av kicki - 12 juli 2008 00:54

ja det var ett tag sen jag var här och skrev.

datorn har varit på rep igen,

 fast dom hittade inget fel på den.

Förstår inte vad som har hänt med den.

När ungarna spelar spel så fastnar den bara helt plötsligt och ibland går det inte att komma ut på nätet helt enkelt .

 Att den är sölig har man ju vant sig vid , känner sig ganska lurad av bredbandsbolaget.

 Jag betalar för 24 mg men när jag kollar upp hur snabbt det egentligen går så är farten bara drygt 8 mb.

 helt sjukt dåligt .

Har pratat med dom otaliga gånger om detta men det hjälper inget.

sen är jag uppbunden med digitalboxer också hos bredbandsbolaget till dec.

 och den funkar uruselt med.

bilden låser sig jätteofta och ibland låser den sig helt,

har tagit upp det med dom men det hjälper inte.

så en sak är då säker att nä'r bindningstiden är slut så säger jag upp allting hos dom, det är telefon,internet och boxern .

 tror att jag byter tillbaka till telia dom är nog trots allt bäst på det dom gör och om dom nu är lite dyrare så får det vara så ,

så länge man får det dom lovar..

 Annars är min semester snart slut,

på tisdag börjar man jobba igen. Har haft hela tre soliga dagar!!!

ja ja vad hade man väntat sig??

fast jag trodde faktist att vi skulle få en fin sommar i år men icke sa nicke.


har inte haft råd att resa heller något denna sommar så det känns extra tungt..

kanske jag och min älskling ska åka iväg med hans husvagn

 och fiska men det tror jag först när vi är i väg.

 Jag är lite osäker på vårat förhållande ,

 ibland känns det som om han inte är så intresserad som jag är ,

då han inte hör av sig så ofta som jag hade velat,

 eller så är det bara så att nu när jag för första gången på länge är jätteintresserad av någon ,

så är jag rädd för att jag ska bli sårad

och tar ut det lite i för väg istället för att bara slappna av

och låta allt ha sin gilla gång..

ska försöka att ta det lugnt så löser sig allt sökert till det bästa.

 På lördag fyller min kompis 30 år så då ska han följa med på fest

 (hoppas jag iaf)

det ska bli jätte roligt att få presentera honom för alla mina vänner där..

Nå nu ska jag se en film klockan börjar bli ganska mycket redan .

 skriver mera imorgon känner att jag har så mycket att få ur mig... ha det bra kram / kickidii

Av kicki - 12 juli 2008 00:54

ja det var ett tag sen jag var här och skrev.

datorn har varit på rep igen,

 fast dom hittade inget fel på den.

Förstår inte vad som har hänt med den.

När ungarna spelar spel så fastnar den bara helt plötsligt och ibland går det inte att komma ut på nätet helt enkelt .

 Att den är sölig har man ju vant sig vid , känner sig ganska lurad av bredbandsbolaget.

 Jag betalar för 24 mg men när jag kollar upp hur snabbt det egentligen går så är farten bara drygt 8 mb.

 helt sjukt dåligt .

Har pratat med dom otaliga gånger om detta men det hjälper inget.

sen är jag uppbunden med digitalboxer också hos bredbandsbolaget till dec.

 och den funkar uruselt med.

bilden låser sig jätteofta och ibland låser den sig helt,

har tagit upp det med dom men det hjälper inte.

så en sak är då säker att nä'r bindningstiden är slut så säger jag upp allting hos dom, det är telefon,internet och boxern .

 tror att jag byter tillbaka till telia dom är nog trots allt bäst på det dom gör och om dom nu är lite dyrare så får det vara så ,

så länge man får det dom lovar..

 Annars är min semester snart slut,

på tisdag börjar man jobba igen. Har haft hela tre soliga dagar!!!

ja ja vad hade man väntat sig??

fast jag trodde faktist att vi skulle få en fin sommar i år men icke sa nicke.


har inte haft råd att resa heller något denna sommar så det känns extra tungt..

kanske jag och min älskling ska åka iväg med hans husvagn

 och fiska men det tror jag först när vi är i väg.

 Jag är lite osäker på vårat förhållande ,

 ibland känns det som om han inte är så intresserad som jag är ,

då han inte hör av sig så ofta som jag hade velat,

 eller så är det bara så att nu när jag för första gången på länge är jätteintresserad av någon ,

så är jag rädd för att jag ska bli sårad

och tar ut det lite i för väg istället för att bara slappna av

och låta allt ha sin gilla gång..

ska försöka att ta det lugnt så löser sig allt sökert till det bästa.

 På lördag fyller min kompis 30 år så då ska han följa med på fest

 (hoppas jag iaf)

det ska bli jätte roligt att få presentera honom för alla mina vänner där..

Nå nu ska jag se en film klockan börjar bli ganska mycket redan .

 skriver mera imorgon känner att jag har så mycket att få ur mig... ha det bra kram / kickidii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards