TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

längesen...

Av kicki - 12 juli 2008 00:54

ja det var ett tag sen jag var här och skrev.

datorn har varit på rep igen,

 fast dom hittade inget fel på den.

Förstår inte vad som har hänt med den.

När ungarna spelar spel så fastnar den bara helt plötsligt och ibland går det inte att komma ut på nätet helt enkelt .

 Att den är sölig har man ju vant sig vid , känner sig ganska lurad av bredbandsbolaget.

 Jag betalar för 24 mg men när jag kollar upp hur snabbt det egentligen går så är farten bara drygt 8 mb.

 helt sjukt dåligt .

Har pratat med dom otaliga gånger om detta men det hjälper inget.

sen är jag uppbunden med digitalboxer också hos bredbandsbolaget till dec.

 och den funkar uruselt med.

bilden låser sig jätteofta och ibland låser den sig helt,

har tagit upp det med dom men det hjälper inte.

så en sak är då säker att nä'r bindningstiden är slut så säger jag upp allting hos dom, det är telefon,internet och boxern .

 tror att jag byter tillbaka till telia dom är nog trots allt bäst på det dom gör och om dom nu är lite dyrare så får det vara så ,

så länge man får det dom lovar..

 Annars är min semester snart slut,

på tisdag börjar man jobba igen. Har haft hela tre soliga dagar!!!

ja ja vad hade man väntat sig??

fast jag trodde faktist att vi skulle få en fin sommar i år men icke sa nicke.


har inte haft råd att resa heller något denna sommar så det känns extra tungt..

kanske jag och min älskling ska åka iväg med hans husvagn

 och fiska men det tror jag först när vi är i väg.

 Jag är lite osäker på vårat förhållande ,

 ibland känns det som om han inte är så intresserad som jag är ,

då han inte hör av sig så ofta som jag hade velat,

 eller så är det bara så att nu när jag för första gången på länge är jätteintresserad av någon ,

så är jag rädd för att jag ska bli sårad

och tar ut det lite i för väg istället för att bara slappna av

och låta allt ha sin gilla gång..

ska försöka att ta det lugnt så löser sig allt sökert till det bästa.

 På lördag fyller min kompis 30 år så då ska han följa med på fest

 (hoppas jag iaf)

det ska bli jätte roligt att få presentera honom för alla mina vänner där..

Nå nu ska jag se en film klockan börjar bli ganska mycket redan .

 skriver mera imorgon känner att jag har så mycket att få ur mig... ha det bra kram / kickidii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards