TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 10 november 2008

Av kicki - 10 november 2008 18:57

Satan oxå...hade skrivit jättemycket om festen och så raderades allt från datorn!!

Visst är det väll kul när det händer??


OOOkej, andas och börja om....


Åkte till festen med min älskling så klart,hans föräldrar körde oss dit..

Dom verkar jättegulliga förresten,hoppas dom inte lyssnar på allt skit som

sägs om mig bara ,utan bildar sig en egen uppfattning!!


Fast jag tror dom kommer att tycka om mig,känns lite så iallafall.


Nå väl ,efter några stadiga välkomstdrinkar fick vi sätta oss till bords

och blev serverade vin,öl och likör samt till förrätt nån äcklig

kall laxsörja,huvudrätt smördegsinbakad oxfile med potatis och chokladmousse till efterrätt!!!


Suveränt gott det mesta.


Gratis bar lockade definitivt mig som drack ett ex antal

redbull vodka och så vidare..

Gulliga Jesper stod i baren och hällde upp för glatta livet he he.


Träffade Mickes ex Sussie och hennes nya Johan..

Jag och Sussie gick och snackade lite goja medans vi tog en rök och kissade.

När jag kom tillbaka hade Mices andra ex sattit sig brevid Micke och jag

blev så klart lite musta sukka och gick iväg;( .

Fattar inte varför,henne är väll inget att lägga energi på.


Micke kom ju givetvis efter mig och nån jävla snorunge hängde på

som snor på honom och jag blev lite smått irriterad.


Kvällen slutade inte där utan vi åkte buss med storesyster Lotta

och sen gick vi till mig...gissa vad dumma jag gjorde haha....

smasha in ena lilla glasrutan i dörren för att den var låst!!!

jävligt clever måste jag säga..


Vi gick in på nätet och letade upp syrrans nr och åkte dit på

eftersväng till kl halv fem!!

Bör tilläggas att när jag krossade rutan så vaknade min äldsta son

och kom virrandes till hallen..

Som tur var eller är så mindes han det inte dagen efter iallafall.


Micke var inte riktigt glad idag som han brukar vara,han var nedstämd och ledsen på nå vis,sa att det berodde på att han har så mycket att

göra..

Hoppas det är så och att det inte är pga min svartsjukeattack.



Älskar honom sååå mycket...

thats all folks yeah     / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards