TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 2 september 2008

Av kicki - 2 september 2008 20:35

Jobbfronten ja...

är ju as trött på att slita inom äldrevården nu

efter många år med dålig lön och skit både från gamlingar och chefer...

Tänker säga upp mig ,har bestämt mig nu.

 har sökt ALLT för att komma därifrån,

sökt jobb i gruvan som bergssäkrare (fast det vågar jag inte ta om jag får tyvärr!!),

sökt jobb till stat oil

och sökt in på svetsutbildningen som startar i november..

Hoppas att jag kommer in dit,känns som en bra framtid med mäjligheter att tjäna pengar,

må hända inte storkovan men ändå mycket mera än vad jag kan tjäna inom kommunen..

Fixat extra jobb också,ska städa lite åt en polares företag sen ska jag sälja fisk på coop!!!

Städjobbet är inget att hoppa upp och ner för men fisk försäljningen ger en bra slant iallafall .

har funderat på taxikort också,ska finnas intensivkurs i luleå och då läser man in kortet på tva dagar.

Det låter bra för sen när jag börjar plugga så måste jag ha något mera annars överlever man inte ekonomiskt...

Städjobbet skulle inte först ge mer än en liten slant men fick upp lönen till normal summa iaf.




najs bjas nu ska jag duscha iallafall kram/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards