TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

jakob hemma och datorfan funkar jöö!!!

Av kicki - 3 juli 2009 20:06

äntligen äntligen har mitt älskade barn kommit hem!!

guuuud vad jag har saknat honom .

till sist tvingas jag avbryta denna destruktiva period jag varit i ca en månad nu.

skönt....


om sanningen ska fram så har jag mått rejält dåligt ett tag pga av separationen och sökt mig till såna som inte bryr sig om nåt och gör det dom känner för ,när dom känner för det!!


partat som en galning nästan varje dag hur länge som helst med vem som helst och hur som helst.

micke har velat att vi ska lösa problemen mellan oss men jag har kännt mig för sårad och istället bedövat mig inne i min dimmiga bubbla för att såra  tillbaka men ,FAN; vem sårade jag och skadade jag egentligen??

jo mig själv.


IGEN!



jaja hann inte gå så jävla långt iallafall och nu har jag brytit den negativa trend jag skapat för mig själv..

har insett åxå att jag samtidigt inte kan ha kvar det umgänge längre

som varit i mitt liv på sistone :(

säg vad ni vill om dom människorna ,dom är jätte härliga människor nästan alla av dom och jag kommer sakna många av dom...

sen snälla tänk efter innan ni smutskastar och dömer andra för ni vet inte deras bakgrund och vad som format dem ..

genomgående med nästan alla dom människorna är att dom farit FRUKTANSVÄRT illa i ung ålder och sen tyvärr tagit till olika medel för att döva smärtan sin.

kan säga att jag gråtit när jag lyssnat på berättelser från deras liv och  uppväxt,

så visst fan är det så att ens barndom och föräldrar å dylikt spelar en jävligt stor roll i hur man tacklar livet som vuxen.


alla föds inte med en silversked i munnen ......


tänk på det ibland.


nu ska jag ta och vara med jakob en stund och sen ska jag nog skriva mera hära....


kramar till alla som behöver en / kicki dii


 
 
Ia

Ia

4 juli 2009 12:42

Gött gumman att du "kommit till sans".
Ses å hörs.

http://soda78.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards