TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 5 november 2009

Av kicki - 5 november 2009 16:01

här inne har jag inte varit på länge.

men nu är jag det.

livet går vidare och jag med.

har börjat inse och få förståelse om varför saker och ting blivit som det blivit

och varför vi alla reagerar olika på vad som händer oss i livet..

vissa skyller ifrån sig ,andra tar åt sig och den tredje kategorin föds helt enkelt med vissa anlag..


ja som sagt har det hänt otroligt mycket brai mitt liv dessa senaste månader som jag aldrig skulle ha hoppats på..

har fått mycket positivt in i mitt liv istället för allt skitsnack som varit en del i min vardag bland folk.

säkert fortfarande en massa snack ibland men på nåt sätt tror jag att det mesta lagt sig nu

när jag varit "osynlig" länge..

(inte för att jag egentligen bryr mig )


vill bara säga : jonte och jakob ,micke och syster föräldrar vänner ,

ett otroligt stort tack till er åter igen för att ni stöttat mig och

jag bara älskar er mest....


kärlek / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards