TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av kicki - 3 juni 2009 09:20

onsdag ,snart slut på skolan ,trist på ett sätt då vi har varit ett så bra gäng här men samtidigt jävligt skönt att det är över nu.

ska nu och släcka en docka ute i regnet för vår heta arbeten utbildning vi gick för längesen ,känns så där.


festen i lördags var blöt haha. inte många som spottade i glaset då inte,fan vad kul vi hade ,må jag säga,det var party ända till 8 på morgonen för dom flesta men nog fick man betala för det med en sjuhelvetes baksmälla.

tack älskade bror för en underbar kväll!!

tack älskade syster för att du finns i mitt liv,jag älskar dig så mycket!!!


var till naprapaten i måndags åxå och han konstaterade att mitt bäckene är snett och att precis där min smärta utgår ifrån rör sig inte ryggen alls utan jag är helt stel där.

han sa även att som det ser ut nu kan jag glömma både utfall och benböj därför att för det första som jag själv sa ,det gör för ont och för det andra så kan jag aldrig utföra övningen nu på rätt sätt iallafall.

han skulle ge mig ett träningsprogram å lägga den i receptionen så jag får börja träna så snart som möjligt..


nä nu väntar lernia gänget på mig


kram / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards