TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av kicki - 7 maj 2010 13:19

hur man gör för att flytta över det jag skrivit på min andra blogg hit??!!

född fel årtionde antar jag.

gör så här istället att jag lägger upp bilder från den andra bloggeb istället utan att skriva dessto mera ,bara lite grann om när de är osv och om ni är intresserade av att veta mera så läser ni helt enkelt min andra blogg.


            lite semester foton från stockholm -09


                   diverse bilder från nån gång...


                  gotland -07 tror ja de var me biggan å ante


                           valborg å annat skit typ


      friluftsdag med klassen när jag pluggade kärnämnena


   melwin gör vad??        


                      foton från förra sommaren

   min sjuksäng när jag var riktigt dålig..


      

micke å jonte fixar traktorn


                    

lite random...


            

jul -09 med mina nära å kära...sankades dock andra halvan av min älskade familj så som gubben ,melwin å jeppe


                                                                                                                                               

   våren å påsken i träsket med min älskade familj


   lite slalom tajm


                             lite majbrasa å så vidare


       nyrepat på steinholtzgatan ,jonte å jeppe käkar ute samt mitt gamla klassrum på bolki


  lite kloka ord


jontes klass avslutnings tröja..


and that is all


tjao / kicki dii     

Av kicki - 7 maj 2010 12:10

tack å lov att jag frågade jonte vad som var fel med min gamla blogg alltså denna när det inte går att blogga.

gissa vad de var??


JAG HADE FÖR FAN SATT SKRIVFÄRGEN PÅ SAMMA SOM BAKGRUNDSFÄRGEN!! SÅ KLART ATT DET INTE SYNTES VAD JAG SKREV!!!


HEJA HEJA


HAHA

nu gäller det bara att få in allt jag skrivit på andra bloggen hit igen så är allt i sin ordning..

min nya bloggadress för er som inte visste är fäljande: www.Christels.bloggplatsen.se


men den stängwr jag igen så fort jag fått allt hit


kram / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards