TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av kicki - 17 juni 2011 18:45

jakob jakob jaokb , man kan inte köpa hörlurar för 1399 kr!

fatta det unge!

men ändå gjorde han det , den lille krabaten.


what ever.....hans egna flis


nå tillbaka till igår då...

var å handlade ett nytt täcke å vatten ballonger till de små(?) sen bröt värsta vattenkriget ut.. jeppe å jakob mot stackars lilla melle  

då steg jonte in med vattenslangen på melles lag å jag då satte mig på trappan för att se skådespelet...


VAD TROR NI HÄNDER??

svårt haha, jonte tar givetvis slangen å sprutar ner sin stackars lilla (!) mamma som blir dyngsur    så då jagar jag in å hämtar en hink med vatten å häller över han , ja jävlar så nice de satt..

mamma leker man inte med! eller jo det var ju det vi gjorde haha...sen var det ett j...a krigande å skrattande tills tårarna nästan kom (på mig då)


känns så fantastiskt att vara hemma igen så den här gången ska jag ta allt på allvar gällande mig själv!INGET BUS KICKI MERA. well orkar inte heller , för guds skull ,jag fyller ju 40 nästa år sen blir allt så skevt åxå , ens prioriteringar ja allt...man blir ett egoistiskt svin helt enkelt..  och då menar jag inte att jag varit dum mot någon eller så utan nästan tvärtom för jävla snäll liksom bara för att få bete mig ifred... usch dumma dumma jag ...


vet att jag vuxit denna gång och har insett att livet är för kort och för skört för att hålla på som jag gjort...

KATASTROF   


men nu känner jag mig stark och frisk   visst har jag gått upp ett kilo eller 30 men det ska nog gå att göra något åt. tränar nu varje dag...spinnimng, pump crosstrainer vikter promenader you name it i do it   


ska gå ut nu å sola eller nåt orkar inte sitta å nörda mera framför datorn...


till alla som jag på någe vis gjort fel mot...

ber om ursäkt å det allvarligaste och djupaste :

FÖRLÅT EN FÖRVIRRAD KVINNA


KRAAAM / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards