TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av kicki - 27 juli 2011 12:47

igår kom de regn igen blandat me lite åska.jakob vaknade lagom till middagen och data spel blev de inte då de blixtrade så där fint..


istället så tog ungarna fram monopol och jag å gubben spelade mulle så klart ...skit underligt att alla satt å spela vid köksbordet men myyyys så klart..

iaf ända tills jeppe lacka ur å sket i å spela ha ha...


sen drog jag å ungarna iväg å hyrde film , skit rolig var den ha ha . hette nåt me "due date" IAF ME ROBERT DOWNING JR asrolig å så....


fått fotona från min sem ( !) resa   ååå min gud vad jag saknar tjejerna   vi var sånt jävla bra gäng å nu är alla splittrade för vinden ...visst bytte vi adresser ,mejl , nr å annat skit men hur ofta hör vi av varann ?? nope never liksom...


köpte lyktan till vrålåket igår som micke ska fixa idag ,

möte me DOM åxå ..


klart slut / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards