TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

vilken sommar

Av kicki - 23 juli 2012 19:56

brrr...   hojja klagar dom flesta men jag tycker att de är helt okej, slipper fundera på vilka kläder jag möjligtvis kan klämma mig in i dagarna när de är varmt å sol ute.. nu är de bara att hoppa i träningsbyxorna å se glad ut , vilket jag är en hel del iaf...


helt barnfritt i huset ända till onsdag morgon ,då kommer jakob tillbaka hem (igen) från sin pappa. lite trött på detta hattande att aldrig veta om umgänget kommer att flyta på som de ska eller om mats ska på nå uppdrag? som gör att han inte tar jakob de dagar som är planerade. sist var jakob i kallo en natt innan han kom tillbaka hem för att vara här i 4 dygn (el. 5 dagar ) förrän mats hämtade honom. egentligen ska jakob komma hem imorgon enligt planeringen ( en vecka var) men men sa idag till mig att han kommer först på onsdagmorgon hade m sagt... blir så jäkla trött att m bara hela tiden gör som han fan vill själv å bara tycker att han har rätt att göra som han vill utan att ens prata med mig om det. 

nej nu är de nog!! blandar in familjerätten om detta fortsätter !! vi har åxå rätt till en planering, så de så.


mycket tjat om de nu men så äre ibland..


tjao / kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards