TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 14 april 2012

Av kicki - 14 april 2012 21:49

till vad? tjaaa vi har varit ute en del med ungar å skotrar å grillat i detta vackra vårväder, dock inte idag fast vädret var helt jävla skönt för lilla melle har blivit lite krasslig å så..

suttit ute på altan iaf ett tag och städat ur bägge bilarna har jag åxå..

ska sälja mazdan så den har jag även tömt på mitt skräp om de skulle vara så att nån tokstolle sku köpa den ,vilket jag hoppas.

vill bara bli av med den där bilen , så mycket av mitt gamla skit sitter kvar i bilen ,alldeles för mycket knäppa minnen och tokerier , sen är den så jäkla känd åxå , av diverse skäl. nä ut me de gamla å in med de nya..


SYSTER , de var ett tag sen igen ....du måste höra av dig -själv har jag en sån där knasig telefon som de inte går att ringa ut me bara ta emot samtal ha ha ha 


nå jo sitter i jontes rum å skriver ,han är inte hemma å vet inte när han kommer heller hit ,hoppas snart för jag saknar att få skäll av honom "fniss"


nå väl vet väll inte så där överdrivet mera att tjata om idag så ska lägga ner nu å hitta på nå annat roligt  

förmodligen se på tv i  vanlig ordning ...är fan så less men sånt är livet ,man kan inte alltid vara på topp ,så att säga ..


well well take care / kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards