TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 4 september 2008

God morgon världen

Av kicki - 4 september 2008 08:44

Sitter vid datorn,klockan är ca halv nio och det är torsdag morgon..

Väntar på att få åka iväg och städa. Ska vara på vilan idag,oj oj oj ,jaja så länge jag är på vilan två går det an att vara med.

Men när vi ska storstäda på vilan ett tror jag att jag bangar DIREKT!

Ni vet inte så mycket om det men jag har jobbat där i fyra år och dom fyra åren var nog dom mest psykiskt tunga jag varit med om,inom arbete alltså.


Finns några kärringar där som gjorde allt för att förpesta mitt  och många andras liv där.

Birgitta och Inga heter dom,nåt år senare kom även en satkärring in där vid mamn Berit.

Fy faaan vilka jävla haggor!

Ni kan inte förstå, skulle jag börja skriva om allt dom där fittorna gör så skulle jag missa städningen idag..

Ni vet ju vilket storhetsvansinne vissa människor har? eller?

Deras är nog i det värsta laget jag har skådat iallafall.Försökte ett otal gånger att prata med min dåvarande chef om hur dom förstör stämningen på jobbet men då hon(chefen) mer verkade vara rädd för att stöta sig med folk så hände inget  alls..

Men nu är kl 08:53 och jag måste dra iväg..

Ha en skitbra dag och låt INGEN stampa på er

kramar / kicki dii


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards