TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

träna

Av kicki - 10 september 2008 13:33

Jaha idag gäller det igen,ska till gymmet å träna..

Blivit så jävla slö att gå dit så jag nästan skäms,men tack vare att jag solar på samma ställe så tar jag mig dit iallafall.

Helt otroligt nog har jag börjat gå ned i vikt,vet inte vad jag väger men känner på kläderna att dom blivit större iallafall.

därför känner jag att jag måste ta vara på detta och köra på på gymmet så viktnedgången fortsätter...

Annars har allt möjligt otroligt hänt fast inget  som jag ids skriva ner, eller jo en sak kan jag nämna.

jag har lånat en bil av en kompis i typ en månad och i lördags när jag skulle åka till jobbet på morgonen så stod inte bilen kvar!!

Nån jävel hade snott den och kvadda den totalt haha.

Hade varit lite kul om inte jag blev skyldig att köpa lös bilen av henne och betala bärgaren och allt jävla skit.

Dumma jag som aldrig brukar låsa bilen och ta in nyckeln i å med att jag bor på en privat gård och tydligen litar på folk lite för mycket.

Så någon försäkring gäller ju inte tyvärr!

Nä nu ska jag ta och glida iväg å träna .vi hörs/ kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards