TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 19 november 2008

samme optimist ännu??

Av kicki - 19 november 2008 22:06

Efter ännu en hård svetsdag och fyra timmars fiskkrängande på coop ,har denna optimist börjat dala mot pessimistens obotliga mörker :(.

Med tankar som "kommer det verkligen att gå" och hur i helvete pendlar man jämnt ,inte jämt,utan jämnt??

Så lätt är det inte ska gudarna , och ni ,veta ,som inte vet alltså att

det inte är lätt som nybörjare, inte för denna iallafall.

En tjej i vår grupp , Ricke ,svetsar som om hon aldrig gjort annat i livet,

satan i gatan så duktig hon är,nästan så man har lust att dra i gång svetspinnen rakt i fejset på henne ,utan hjälm eller banka in hennes pinnar i arslet på henne haha......

Men nej ,jag skojar bara ,men ett visst grönt  avund känner man ju, ändå.

Det är väll svårare för vissa av oss , läs mig, än för andra.


Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och då kanske det vänder för den här tjejen också och jag plötsligt svetsar med en jädra säkerhet.


Nepp ,blir inget vettigare eller bättre sagt här ikväll heller så jag ska ta och duscha bort fisk plus svets lukten ,haha, förresten kanske fisklukten gånger två då jag faktiskt sov över hos min underbara älskling igår ;)

Jag vet sjuk är jag ,men så skönt härligt att vara det också..

kääärlek i masser och en annan fisk då / kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards