TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 20 juni 2008

Av kicki - 20 juni 2008 10:46

Idag är det midsommarafton.


  Tyvärr verkar solen inte vilja skina över oss norrbottningar , IGEN.

 Nå vad göra ? Äh skiner inte solen på utsidan är det ju en massa roligt att den skiner på insidan och det gör den vill jag lova!!


Kärlek...vänskap....barn....ett par byxor som passar..,ja det är många saker som kan göra att ens dag känns varm och solig.


 Mina dagar känns definitivt soliga dessa dagar. hehe jag är ju kär, helt underbart..och då om inte annat då skiner solen minsann med all kraft i universum..

Midsommarafton , ikväll gifter sig min äldsta bror eller bonus bror som det heter idag, fast för mig är vi av samma skrot och korn, har varit syskon i ca 30 år nu :)

 Ja just det ja , han gifter sig med flickan han alltid älskat , fast det tog några år innan dom fann varann , några år med andra dom också älskat och fått barn med innan dom hittade tillbaka till varann.

 Nu har dom världens sötaste lilla pojke ihop och ska alltså gifta sig, allt inom loppet av ca 1 och ett halvt år. det är inte dåligt.

 Fast varför ska man egentligen vänta flera år på att tex gifta sig?

 Ska man inte göra det medans man ännu är så där nykär och fjärilarna fortfarande flyger i magen  när man ser varann istället för att varit tillsammans i tio år och allt har lugnat ner sig ?

Nej nog vill jag också gifta mig när jag ännu är så där nykär , så länge det känns hundra procent rätt.

Visst kan man göra en miss när man inte kanske känner varann så där på riktigt ännu men ändå,

 vad är det som säger att det håller långre bara för att man skyndar långsamt?

 Nå tillbaka till brölloppet.

Det sker alltså ikväll i en by som heter Saittarova och ligger ca 13 mil sydöst om Kiruna .

 Dom håller cermonin i stugan bland lite släkt och lite vänner.

 Ett överraskningsbröllop kan man säga.

 Jag och min syster åker från stan för att bevittna när dom lovar varandra evig kärlek ,

medans vår andra bror och hans familj redan är på plats,

då dom har stuga där.

 Ska bli roligt att få välkomna Linda i vår familj,

 en helt underbar tjej som vi tycker  väldigt mycket om .

Brölloppet är kl 19 ikväll och man kan ju få hoppas iallafall att solen tittar fram en liten stund under tiden.

 Vi åker tillbaka till stan ikväll redan då det inte finns sängplatser för oss där men det gör min absolut inget.

Jag åker direkt hem till honom som jag fram över hoppas få gifta mig med...../ kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards