TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av kicki - 27 juni 2008 00:19

Idag har den årliga festivalen brakat igång =) jippie....

som man längtar varje år,så även i år .

 Trots att timmen är slagen känns det urtråkigt och pissigt !

Och varför ?

Jo detta förbannade pissväder blä =(

Tror att det har varit ca 5-10 grader varmt idag ,

blåst som bara den ,

Nästan som man har väntat på att snön ska komma ,rena rama höst vädret..

Så fruktansvärt jobbigt psykiskt att inte kunna glädjas åt varken semestern eller festivalen..Inte EN dag har jag kunna ligga ute och sola i bikini, inte EN ENDA!!!!!


Vi som bor här uppe har ju verkligen behov av att få sol och värme,

 då våran vinter är så lång och mörk ,

men det bryr sig väder gudarna inte om .

 Tänker tillbaka för bara två sommrar sen ,

det var så varmt och härligt hela sommaren.

 Festivalen drog in enorma summor på öl ,

ja faktiskt såldes det så mycket öl på torsdagen att det tog slut !!

 Och det är sant!! nej tre år sen var det nog men iallafall.


Dom rapporterade om det dagen efter på norrbottens radion ha ha ,

 det var lite kul.

 I år lär det säljas öl

men knappast i samma mängder .

Nej tror inte att festivalen kommer att locka så mycket folk i år .

 Bara jag tex

som alltid brukar gå alla dagar ,

tänker i år satsa på att gå fredag endast.

Har hört att det ska vara den dagen solen kommer våga kika fram lite granna åtminstone...

Hoppas hoppas att det blir varmare är 15 grader iallafall så man slipper ha tjock kläderna på sig ,

Lite fin vill man trots allt vara då det är fest ..


Min lill kille ska sova över hos min älskling micke .

 han tänker inte gå ut så han har erbjudit sig att ha jakob,

 hur fin är han alltså??

Nu tänker jag krypa till kojs och läsa aftonbladet och sova min skönhets sömn så man är riktigt utvilad för en (kanske)underbar härlig festival dag plus kväll natti natti / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards