TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 9 september 2009

Av kicki - 9 september 2009 12:03

hej på er


kanske ska ta å berätta lite vad som hänt.

först å främst har jag inte haft tillgång till dator förrän idag å sen har jag inte mått så dära jättebra...

förra tisdagen tvingade micke mig att åka till akuten efter jag legat så gott som utslagen i två timmar me frossa ,kräkningar å nästan inge blod kvar i kroppen..

vit som ett lakan å blå läppar...


han räddade förmodligen mitt liv har jag fått veta i efterhand..


TACK min älskade!!


kommer till akuten med 40.4 i feber trots att jag tagit två gram alvedon en timme innan,min hud är så varm att tejpen inte fäste på handen när jag fick dropp:(


blodvärdet låg på ca 70 å ska vara si så där de dubbla, inte konstigt att jag knappt orkat stå på benen.


har fått några påsar blod medans jag låg i kiruna å dom startatde en antibiotikakur intravenöst direkt då mina inf.prover låg uppe i taket...


har trott varje dag sen dess att jag ska få åka hem men det har jag inte fått.


skickades till sunderbyn igår med ambulansflyg å ligger nu alltså här med antibiotika 8 (åtta) ggr per dygn ditekt i blodet..

har en massa skit bakterier som växer på hjärtat tror dom så jag ska idag på lite flera undersökningar...


hoppas hoppas det ser bra ut så jag slipper deras värsta scenario vilket är gulp byte av hjärtklaff!!!


shit pommes så att säga...

men det blir nog bra iaf,vad de än visar...


tack till micke som stöttat mig så oerhört mycket å såg till attt jag fick vård trots min vägran,

tack syster för ditt stöd å


tack mina barns fäder som utan tvekan ställer upp för våra gemensamma barn å tack kära föräldrar som alltid finns där...


sänd en liten tanke till mig ,ni som bryr er ,kan behövas,

ring ring å ring ,jag har tråkigt...



kärlek som vanligt / kicki dii




KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards