TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 30 september 2009

Av kicki - 30 september 2009 17:13

herre je...

vaknat kl 0550 imorse!O/

drog på mig morgonrocken å hasade mig till köket för å hämta kaffe..

sen gick jag ut å rökte...

cp

det ska jag sluta med from imorgon,då är de färdigpyrt me ;)


slog på mobben igår en sväng,ett gäng härliga sms från min älskling ;)

tack för dom


ett sms frå en vän , inte mycke de, men hellre ett sms från en riktig vän än

hundra av ytliga ...


få se hur det går med min mobil?

tappade den i asfalten dagen efter jag köpte den å displayen sprack,

sååå jävla typiskt mig :/

garantin gällde så klart inte för att man klantar sig så telia vill ha 1600

för att åtgärda problemet,

å jag som inte ens betalat av tel ännu...

allt verkar kosta så satans mycket i mitt liv just ??

allt jag gör får jag betala dubbelt för...


äh,lägg ner


alla måste vi ta ansvar för våra egna handlingar å

sopa rent framför våra egna dörrar innan vi ger oss på andra....


jonte !!!


hoppas att du klarar teorin idag till moppekortet,ska hålla

tummarna tills dom blir blå å ruttnar ;)

hur det än går så ÄR DU BÄST iallafall


å


jakob!!,det är du med ...


UNDERBARASTE ungar en knepig mamma som jag kan ha ha ha



###   ONLY GOD CAN JUDGE ME     ###

 

LOVE ,PEACE

 

/ KICKI DII

                                       

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards