TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

trist me röda dar..

Av kicki - 13 maj 2010 14:29

vaknade idag vid halv sju fast jag är ledig men lyckades dock somna om vid åtta igen å klev upp halv tio.

jobbat jobbat å jobbat ,jag älskar att jobba ,vad än jag jobbar med,spelar ingen roll...


just de, fjärde dagen nu på min proteindiet ,har klarat dag tre så nu är det lugnt ,nu vet jag att jag fixar det här. skönt att äntligen få gå ner till min normal vikt (hoppas jag då iaf ) varit varje dag på gymmet också efter jobbet så det funkar med det med ;)

härligt härligt trist att vara ett fetto som man varit nu i typ tre år tid :(


jonte kom förbi å ligger nu brevid här medans jag bloggar ,han är på penga jakt..2500 kr närmare bestämt behöver han,till ett traktorköp.

traktorn kostar 14 lax å han har 11500 så jag önskar honom lycka till med det ...

själv kan jag ju inte hjälpa nu då vi ska flytta nu å så...


förresten så har vi kört några lass redan till huset i tuolla ,till vårat garage där,så nu väntar vi bara på att dom ska flytta ut så vi kommer in...


sköt om er / kicki dii


 
 
Ingen bild

maik

14 maj 2010 05:30

godmorron på dig gummsan!!haha ja du verkar ju blivit lite lätt arbetsskadad redan med att stiga upp i ottan.-))själv sover jag på som inget hänt när du smyger omkring med dina nakna kropp i morrondimman!!!!haha ,puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards