TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 3 december 2010

Av kicki - 3 december 2010 16:33

inga foton ännu på vår fina jul.

har doch försökt ta fina foton men blir som inga bra bilder..med mobilen dårå...


jobbat hela veckan å de känns svinnice att det är fredag kväll nu ,nu kan det vara skönt att få softa soffa helgen .

nåt annat lär man ju inte hitta på iaf.gubben jobbar helg , så inte mycket händer  


jag vet inte men börjar att känna mig så där lagomt rastlös ,vill hitta på nåt annat än de vanliga nu.

gå på bio å ut å käka middag med gubben ,eller ta en biljard med gubbs ,biggan å andreas på thai kanske?

träffa marie gumman å bara SNACKA! hon ringde mig igår å  hade lust att träffas ,hon har tom flyttat till egen lägenhet sen vi snackade sist,gått nästan bergarbetarutb.klart and so on ...fan vad mycke vatten det hinner flyta under broarna å man hänger som inte liksom riktigt med  

har jag verkligen blivit så totalt osocial av mig att jag inte ens reagerar att jag inte snackat med folk utifrån på månader??  

å boy..


så är det när man trivs med sin älskade gubbe hemma i sitt älskade hus å med sina snälla barn..

träningen som gick så bra den gick JÄVLIGT bra så länge det nu varade ...

kan inte fokusrea å bestämma mig rikyigt för att ta itu med denna hydda som tydligen ska anses vara min kropp   jo jag vet -gnäll gnäll gnäll men lite action...


att sluta med snuset har gått finemang å att fortsätta röka har gått bättre!

yäck så äckligt det är ...skäms varje gång jag rökt för alla människor jag träffar för att dom måste stå ut med hur vidrigt jag luktar   såeciellt för gubben då!

skäms alla rökare som jag gör över att dom stinker?

vet dom ens att dom stinker förresten?

jnnan jag började snusa för ett gäng antal år sen så rökte jag i 17 år och jag tror inte att jag då fattade hur mycket det faktiskt luktar när man röker av en.

men sen när jag slutade å träffade folk som rökte så tänkte jag att " åh my God ,luktade jag åxå så jävla illa?" å vad fint att man slutat..

men så då är man tillbaka då i den svängen igen...

jo en grej till angående det : när man röker ute så tror dom som röker då att det inte luktar så mycket om en sen när man kommer in ,men man luktar MER än om man röker inne ,varför vet jag inte ,men så är det iallafall..


ska sluta med DET åxå men inte än .

hela mitt liv har jag hållt på att sluta med något ,stup i kvarten , å nu ska jag alltså sluta röka med...

nå väl ,har ju lyckats förr så....  


jonte var här å skulle glida MXZ men som vanligt så gick den skitdåligt??!!

varför ? hmm,stackars pojk ,16 år å mamma kan inte köpa en skoter till stackarn ,skoterkort å allt trist att inte kunna ha råd att ge det till sitt barn ,trist att aldrig ha råd att ge något dyrare till ungarna ...

kanske kanske löser det sig ,hoppas det iallafall ,är ju sagt så...

hoppas  


jonte ville sova hemma i natt istället för hos sin pappa för han ville lira dator och visst får han det MEN då ska han absolut inte vara ute å ränna hela natten istället så jag inte kan sova utan verkligen vara hemma åxå...


micke : fan vad jag saknar dig     vi har ju inte setts alls på hela veckan!!

kanske du tycker att det är skönt att vara utan tanten ett tag men det här börjar ju bli löjligt!!

jag har blivit beroende igen !!

AV DIG...

tack för den super mysiga kramen "fnitter" jag fick i natt iallafall när du kom hem...

den värmde---


jo min kompis kommer hem över helgen från ett ställe hon är på så jag tänkte passa på att träffa henne en snabbis iaf...


nä måste laga käk till snorkisarna mina (om nu jonte äter här??)


sen softa soffa en sväng å sen får vi se vad kvällen bär med sig


tjao / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards