TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 19 december 2010

Av kicki - 19 december 2010 13:11

å det har slutat snöa,äntligen.

vi har skottat å plogat för fulla muggs  

så är det...

men de är nice att få va ute lite,sitter nog inne ,jobbar inomhus ,sover ,äter skiter å tjatar...

allt gör vi inomhus.

då kan man bli man lite less på att vara inne  


jul om sex dagar....tråkigaste julen ever..

jakob hos sin pappa ,gubben jobbar em ,jonte har inte bestämt sig ännu om var han ska vara, melle å jeppe hos sin mamma ,syster i götet och brorsorna hos andra...

kvar bli jag och mina föräldrar.

men det kan vara skönt åxå att en jul få stressa av lite och ta det lugnt utan så mycket stohej.

det trista blir väl kvällen när man är ensam hemma   

men jag överlever så klart ,har överlevt många saker så nog överlever man en sån liten skitsak ha ha.


micke ska med grabbarna på stan en sväng ,strul med lite saker där åxå, som vanligt.

vet inte vad jag ska skriva mera så därmed lägger jag ner det nu.


/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards