TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg under juni 2011

Av kicki - 13 juni 2011 14:24

så där ja , då har dom flesta fattat att jag är tebak tydligen , eftersom ststistiken gått upp till det normala igen...


sen hörde jag att det ska vara ett jävla skit väder över en vecka till   


alltså ska det inte vara ,typ, sommar nu eller vad?


HEEELT OTROOOLIG....

nå väl nå väl


en nära blev sjuk igår IGEN och jag har suttit som på nålar och väntat på besked men fått det nu och hon mår bra nu ...


var på spinning imorse me jessica och det mina vänner vare ingen lek..


närå ..


kondisen i å för sig inget fel på faktiskt men arslet tog stryk...

måste köpa en sadel me gele i eller nå liknande..


ska ut å röjja lite nu , inte röjja men köra med röjjen dårå  


tjaooo/ kicki dii


Av kicki - 12 juni 2011 16:10

visst sken solen hela veckan så underbart ,men nu är det slut på de varma vädret 10 grader har jag inte haft på flera månader så det känns nästan som om hösten har kommit.

nackdelen att bo här uppe är just det ,kort sommar ..


just tränat å ska laga mat nu till grabbarna eller till jonte iaf som ännu ligger å sover ,jakob är hos sin pappa över dagen å kör cross.

fått en ny av sin pappa som jag trodde var för stor för honom men han hoppade vant på den å brassade iväg.


annars känns det väl helt okej att vara tillbaka i stan igen , saknat alla nära så mycket men resten av skocken bryr jag mig inte om..

tyck å tänk vad ni vill , det gör jag åxå om er...


peace / kicki dii

Av kicki - 11 juni 2011 18:30

när jag var där nere så skrev jag en låt till mina barn.

som jag åxå spelade in  

texten är as bra å fin men själva låten hrm hrm , vi säger som så att den kommer ju inte med på tio i topp listan nånstans... 


walking in the rain ,feeling sad

wondering why it all went so bad?

walking in the rain seeing the light,

i promise you i will stand and fight!


so sorry for the pain i made you feel

my life with d..gs became a spinning weel

i was sold

i was weak

i was so cold

so hard to stop so hard to say no

all i wanted was to let it go

i couldent do it alone

couldent do it by my own


walking in the rain ,feeling sad

wondering why it all went so bad

walking in the rain ,seeing the light

i promise you ,i will stand and fight


so sorry for the dark i left you in

sorry my sons for i have sin

i know you cried

i know i lied

all that  is over now,wont hurt you anymore

gonne be the mo`m you longing for

never again will i `break your trust in me

i promise ,you will see


walking in the rain....


i know everybody is talking about me

but i am not the person i used to be

i am gonna show all my love for you

and do all the things we used to do

be happy together

and i promise not to give up ,not ever


walking in the sun feeling glad

never gonne make you sad

walking in the sun ,in the light

wont give up ,wont stop fight


så där ja

de var de


niiice 



todiloo/ kicki dii



Av kicki - 8 juni 2011 17:05

MEN TJAO ALLIHOPA!!!

nu är jag tillbaka igen ,saknat  mig?? 

frisk som en nötkärna , glad som en lärka och stor som ett hus, ha ha och ändå har jag tränat i stort sett varje dag jag varit borta från stan ??? 


nå väl ,hur man ser hur är inget mot hur man mår...

härligt det var att träffa alla nära å kära idag ,lite så där små pirrigt i magen  

det tar säkert några dagar tills man landat ordentligt..

har verkligen tagit till mig all ny lärdom jag fått där nere , så jag känner mig stark som fan och vet att jag fixar detta denna gång.. skam den som ger sig...


WELL well


nå väl nu ska jag dona lite här hemma


kickidii  

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards