TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av kicki - 26 januari 2011 07:57

jaha ,då var det tydligen dags igen ,  

pajkastning ,så trött på er. för helvete väx upp!  

tyck vad fan ni vill , men prata inte erat jävla skit framför barn.  

fattar ni verkligen inte att dom enda som far illa av det ,är just BARNEN. dom blir osäkra ,,sover oroligt och börjar må allmänt dåligt ,bara för att sk vuxna inte kan dra igen käften när dom borde.!  

så här ligger det till från och med nu : jag är en person som inte pratar dynga om andra ,helt enkelt för att man gör inte så och för att jag överhuvudtaget inte får ut något av det. jag är en vuxen person som har det bra och trivs med mitt liv ,min familj och alltså lägger min energi på det, på sakere som får mig och mina nära att må bra.  

hör jag EN SAK TILL börjar jag åxå snacka ,inte skit dock ,utan om hur det faktiskt ligger till i vissa familjer ,alltså sanningen ,å då kan jag tänka mig att det blir lite små

 jobbigt för dom det berör    , därför att så GÖR MAN INTE HELT ENKELT INTE!



återkommer och bloggar om lite roligare saker sen när jag kommer hem . nu ska jag jobba vidare..  


tjao/ kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards