TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

äntligen...måndag

Av kicki - 20 april 2012 19:03

ska vi åka till ikea! jippie , fan vad glad jag blir .

micke ska fixa tvättstugan och golven i hallen , kommer att bli så jäkla fint!

ut med torkskåpet å allt de gamla där å in me nytt å snyggt klinkers golv , i svart..

å nya skåp å sånt till tvättstugan ,ska måla väggarna åxå där inne i typ gräddvitt eller nå liknande.

han är så duktig min kärlek på att repa och snickra å allt sånt.

när vi är klar (eller vi? ha ha ,han menar jag) så ska han fixa ena tossin .

den riktigt längtar jag efter!!

blir vitt å svart där med bubbelpool å masser med små små ledlampor ovanför badet, svårt å förklara men asfint kommer de bli!

snart är hela kåken nyrepad å snygg ,fast de var den innan åxå iåför sig .

rasade nyss från garagetaket på baksidan med en jädra smäll så jag höll på göra i byxan innan jag kom på vad de var, ha ha..

ja ja lättskrämd har man blivit iaf :D.

imorgon ska jakob åka med sin pappa till gällivare å hämta sina möss ,som han längtat efter i flera veckor ,få se hur de kommer gå! har sagt att sköter han dom inte dagligen med städ så de börjar lukta så släpper jag ut dom till sommaren ..fast de går säkert bra ,han är så duktig min jakob :)


nä nu göra annat 


tjao / kicki dii

 
 
Ia

Ia

7 maj 2012 16:30

Jaha. Inget nytt här.... See u

http://htp://soda78.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards