TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av kicki - 7 juni 2012 21:34

i alla stugor..

skolavslutning imorgon för alla barnen ,trist att de är iskallt ute .


jonte har fått jobb!!! fan vad kul ..

tack vare hans farfar som hjälpt att fixa. han börjar på grundsströms plåt på måndag !!! glad ja blir  


annars lite tungt med funderingar på en nära som inte är riktigt frisk ännu   stor knut i magen på mig...

världens finaste människa , som förtjänar de bästa som finns !!! hon får inte vara sjuk , kan inte vara sjuk , hon som alltid tagit hand om mig å alla andra.

skulle vara så jävla orättvist!!

men jag tror på det bästa å vet att allt kommer att ordna sig   vi älskar dig , allihopa mest i världen, så de så.


nu ska jag sova


natti natti


/ kärlek till alla kicki dii  

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards