TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av kicki - 28 juni 2012 19:15

och hennes gubbe å svägerska hälsade på här idag!! coolt ! MIN mamma, konstigt att säga ordet liksom  utan att dra heeela historien som är lååång , växte jag upp å har levt till dags dato utan att vare sig känna eller ha henne ,mamma Tone alltså ,brevid mig eller ens nånstans nära    nå väl ,snyfthistorier har vi alla.

hur som haver så kändes det faktiskt som min mamma ,konstigt men känslan fanns där å de gjorde mig glad  


livet känns ganska tungt att spela i just nu , mycket jobbiga händelser å sjukdomar å hopp å förtvivlan om vart annat, men ljuset finns där framme å jag hittar dit igen, så de så!!

inte mycket knäcker denna tjockis   


måste undra en stilla undran: hur kommer det sig att på grund av att jag har en beroendesjukdom så verkar alla tro å tycka att dom har fullständiga rättigheter att ha full insyn i mig å mitt liv?

men ser ni ,de har ni inte!!

jag behöve inte och kommer inte heller att villigt förklara allt som händer runt mig! varför? jo därför att mitt liv är mitt liv , jag sköter mitt å du ditt så flyter allt på bäst....



ONLY GOD CAN JUDGE 

 

Å OM DE VAR EN FELSTAVNING SÅ LET IT BE

 

jakob fick sin jaktpilbåge i dag å är grymt nöjd!!

 

kram / kicki dii 

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards