TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 30 april 2008

natt tankar

Av kicki - 30 april 2008 00:32

klockan har blivit halv ett och jag sitter uppe !

 Det är ju inte direkt vanligt ha ha .

Som den mamma man varit i nästan fjorton år har man mer eller mindre anpassat tiderna efter ungarnas .

 Fast nu när dom blivit stor har man kunna anpassa sig till friheten det ger också.

 Slipper skaffa barnvakt när man ska upp och jobba en helg eller en kväll mitt i veckan.

 det är skönt  som fan ,

MEN i takt med att ungarna växer behöver dom inte en lika mycket

 och jag känner att jag börjar förlora lite av den identitet

man haft dom senaste åren .

Kan tänka mig att det är så för dom flesta mammor.

Vi ger så otroligt mycket av oss själva till barnen och sätter dom alltid före allt annat i livet

 så det är väl inte så konstigt egentligen.

Karlar däremot dom går på som vanligt genom hela livet tror jag

utan något större känslomässiga avvikelser ha ha.

 Märks att man varit singel lääänge ,

 när man inte kan komma på något bra att säga om det andra könet .

Fast det finns det ju förståss!

Mycket bra att säga om dom menar jag .

 Själv håller jag på att längta ihjäl mig efter en ,men han dyker aldrig upp. Börjar jag tycka om någon så verkar det alltid bli helt fel person eller så har jag träffat såna som jag inte riktigt har kunnat uppskatta fast dom varit bra människor.

 Men som sagt kärlek är ju inget man planerar och finns den inte i ett förhållande så finns den inte .

Då är den väl ingen ide att fortsätta eller??

Fast många säger att kärleken kan växa fram i våran ålder att man inte blir så där käär som man blev när man var ung..

Jag vet då inte. 

 Antingen dyker han upp eller så gör han det inte , jag tänker då inte bara vara med någon för att slippa sitta varje fredag hemma ensam när polarna gosar med sina kärlekar .

 nej fan jag klarar mig bra ensam fast trist är det ju .

Vill också ha nån som tycker om mig ju RAKT AV /kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards