TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

hemgång

Av kicki - 10 september 2009 14:18

Skrattande   jag kommer hem idag,nästan frisk...

usch vilket helvete läkarna har utsatt mig för ,fy faaan...

från att säga till min i måndags att jag har endocardi (hur fan man nu stavar de) alltså infektion på hjärtat å fått antibiotika hundra gånger per dygn samt tagit tusentals blodprover på mig(som inte är lätt att sticka i,you know why) till att få reda på att jag fått blodförgiftning pga några jävla skit baciller i urinvägarna!!!

här snackade dom igår att jag ev, ska opereras i hjärtat å idag är allt bara hur lugnt som helst å jag skickas hem med penicillin i tablettform som jag ska äta i två veckor...


FAN fatta vilken dödsångest jag lidit av!! ingen som varit med om det kan ens försöka sätta sig in i hur det känns att tro att loppet är kört,lampan släcks,locket läggs för brunnen ,ja ni hajjar ??!!!


jag lever å ska fortsätta med det typ hundra år till minst.


för utom blodförgiftningen som dom nu vet var den kom ifrån är jag så frisk så det finns inte!!

dom har kollat ALLT å då menar jag allt.

följande undersökningar är gjorda på mig:


datormografi av : hjärna ,lever,njurar,binjurar mage tarmkanalen lungor ja allt som finns där inne ,alla inre organ alltså.

sen vanlig lungröntken,två gyn undersökningar, ultraljud av hjärtat ,gastroscopi,rectoscopi och nån slags kamera som dom förde in genom munnen för att kolla hjärtklaffarna närmare plus miljoner blodprov...

dom ryckte till och med ut min spiral!!! kollade brösten då dom är opererade samt tatueringarna...


såååå mina vänner ,jag blir kvar på jorden läääänge....


å ni falska jävlar som låtsades bry er trots att ni annars snackar ner mig : tror ni verkligen inte jag ser igenom er falska äckliga fasad???

skit ner er...


what ever   .... kiruna beredd eller inte ...here i am Tungan ute


/kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards