TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

jag gjorde det !!!

Av kicki - 16 september 2009 22:43

jag är stolt över mig själv idag faktiskt..


varför??


därför att jag äntligen insett att vissa saker i livet klarar man inte själv,

utan man måste be om hjälp av dom som kan hjälpa en och inte vara rädd för att fråga..


i två års tid har jag fört en kamp med mig själv och förlorat varje gång.


efter samtal med såna som kan sina saker har jag fått veta att jag är inte ensam,

vi finns i alla åldrar och alla kategorier och att det inte är något att skämmas för.


NU ser jag en ljusning och vet att med rätt hjälp kommer jag vinna detta krig också,precis

som jag vann för sju år sen en annan kamp som var tuffare än denna,

fattar inte att jag inte insåg för längesen att ensam går det inte bli fri från det beroende jag fått

genom min onda rygg ...


men bättre sent än aldrig å nu ska jag äntligen få komma till smärtkliniken i s-byn


tjo hoo


tro,hopp å kärlek till oss alla / kicki dii

 
 
Ingen bild

mj

17 september 2009 18:10

heeeej !!!
det bästa du någonsin skrivit på denna blogg under våran tid förrutom allt goooos så klart,som jag alltid sagt åt dig: kämpa christel gumman, det är aldrig försent så länge man vet vilket håll som är rätt!!!!maik snyggt foto du satt

 
Ida

Ida

18 september 2009 13:01

Du är bra faster :)

http://idawaaranpera.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards