TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av kicki - 22 mars 2009 20:05

som sagt vaknade nio och kom iväg vid halv ett till edna med jakob,melwin och jesper.

solen sken och ingen vind att tala om ,perfekt väder med andra ord.

stannade nån timme på edna och grillade å solade innan vi for tillbaka hem.


jag och jakob tog skotern tillbaka och vi lyckades givetvis köra liiiite fel samt välta med skotern lite pga att jag är så mesig och körde alldeles för sakta över ett konstigt krön,men det gick vägen suveränt iallafall.


har även varit på jympa med arja kl sex och vi promenerade både dit och tillbaka.

fick höra massa positiva saker av henne som gladde mig mycket då jag är så van vid att folk pratar illa om mig.


eller folk och folk egentligen ,är några få stycken som pratar skit men det struntar jag i så länge micke älskar mig.

annars brukar de flesta tycka att jag är en trevlig och glad prick.

tror att det kan vara det åxå som kan sticka i ögonen på dem som vill mig illa att jag har ett gott humör och sällan försöker slå ned på andra.


ja just det! vet vem det är nu som läser min blogg och rapporterar till exet mitt!!


hehe


fast blev lite besviken på den personen då den personen faktiskt vet hur exet behandlat mig och barnen och vet att han även är fruktansvärt bra på att prata och manipulera folk att tro honom.


men men ,personen ifråga har väll blivit hjärntvättad med, av hans prat.


ska börja nonchalera alla och allt som inte är positivt i mitt liv ,jag har det så bra nu som jag aldrig haft och trivs bra med dom jag valt att ha runt i kring mig.


har just duschat och druckit kaffe och ska snart ta och traska iväg till "hemmet" och softa chilla slappa innan john blund kommer..



får inte glämma att sms a marielle om att jag måste börja kl åtta imorgon då

det blir jag som ska köra ungarna till skolan.


framtidstro ger mig ro ho ho ;D / kicki dii 

Av kicki - 22 mars 2009 11:12

har faktiskt kunnat sova ända till nio idag ,men vaknade av att jag höll bokstavligen på att svälta ihjäl och rusade in till mina kära svärföräldrar och tryckte i mig frukost.


igår åkte jag och micke iväg med nästan alla ungar till luossabacken med planen att åka slalom. backen var givetvis stängd igen då det blåste så hårt men smart som vi är hade vi förutsett detta och micke kom efter med skotern så att vi kunde ha den till att frakta upp ungarna i backen med.

sen åkte vi neeed i gropen och grillade en stund,jakob ville pröva köra skoter vilket han också fick med mig bak på och det gick hur bra som helst.


imorgon åker melwin och jesper till sin mamma igen och vi blir ensamma i husvagnen igen.


snart får vi dock börja flytta och jag ser fram emot det som en galning.

att bo i husvagn är ingen hit så att säga.

fast ganska enkelt är det ju,inga dammråttor som springer omkring och skräpar ,minimalt med disk och middagen alltid serverad och klar inne hos sven och arja.


idag har vi ganska fint väder så jag tänkte ta och ringa jakob på en stund och sticka iväg med skotern en stund som jag lovade honom igår.


på kvällen ska jag gå med arja på jympa som bestämt och det känns spännande det med..


ha det gott alla soldyrkare / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards