TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av kicki - 26 mars 2009 07:18

07.18 här på lernia.

inte någon större sammanslutning från vår klass idag.

jag,daniel och andreas har dykt upp.

och daniel med värsta drick och godis orgien.

här får man aldrig banta ifred ,det kan man då lita på.

fan

slutet på nästa vecka börjar vi släpa grejjer igen ,ska bli så mysigt att göra iordning för vårt nya liv tillsammans och med alla ungar.

känns helt fantastiskt faktiskt att ha fyra barn i alla möjliga åldrar.

alltid nån att gosa med eller prata bort några minuter med iallafall,gosa och gosa kan nog mamma förresten glömma.

vaknade imorse i husvagnen med bara nästippen utanför täcket,svinkallt där inne.

brrr

var ganska kallt ute idag minus 15 grader.

men blir nig ett fantastiskt väder idag,solen skiner och än så länge blåser det inte iallafall.

synd att man slutar först halv fyra då är det nästan försent att hitta på något ute och jag hinner ändå inte då jag har träning ikväll.

bodypump/spinning i en och en halv timme.

ska bli asskönt att få jobba med kroppen ordentligt,det var som ett tag sen jag var på ett sånt pass.


du anna som var in och kommenterade ,jag godkände det men sen såg jag att jag råkat sätta in samma inlägg två gånger så det blev tyvärr raderat,

fint hus ni fixat på gotland.

gotland ja,där var vi för två år sen på semester i visby,skitfin stad och vi trivdes bra där.

synd bara att sverige är så dyrt att semestra i.


få se om jag klara av svetsen jag ska bli klar med idag.

är så less på att skära plåt.


hojja


kram / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards