TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av kicki - 27 mars 2009 08:53

oj vad mysigt vi hade det igår kväll.

medans micke var och tränade var jag och handlade jordgubbar ,vindruvor och grädde.


tände ljus i husvagnen och förberedde allt ,sen när han öppnade dörren fick han allt serverat på sitt älsklingsfat dvs :MIG.


något förvånad men ack så glad blev han...;)

tog inte många minuter innan han började äta av frukten..


älskar att överraska han med lite annat än det vanliga ,tycker själv om när det händer lite annorlunda saker och man ska aldrig sluta förnya sig,då går man miste om så mycket.

känner mig så trygg med honom ,därför är det så lätt att slappna av och vara öppen med vad man vill angående vad som helst.


var på stan med jakob också igår och handlade byxor till honom samt fick en skitsnygg träningsjacka av micke ,hade aldrig haft råd att slösa pengar på "lyx"till mig själv.


igår ringde mickes barn och ville ha sina spel,psp och nåt annat till sin mamma nu när dom är där.

självklart sa micke och åkte och förde dem.

precis som det ska vara,eftersom det är ungarnas spel eller hur??


undra om det hade gått om det var tvärtom??


knappast


vi har bestämt oss för att vi tänker inte hålla på och bestämma över våra barns grejjer eller kläder trots att våra ex gör det,utan vi kör på den linjen att vi gör det som är och känns bra för barnen,INGET annat.


skulle man förbjuda dom att ta med sig saker som tex vi köpt så gör man ju faktiskt illa barnen och inte den andra föräldern som vissa verkar tro.


sånt jävla barnsligt dravel står vi över iallafall.


imorgon ska vi åka till fjälls med skoter och bara mysa tillsammans jag och min älskling,fy så skönt det ska bli.


sen får dom som vill supa och springa på krogen göra det,inge fel i det men sånt behöver inte vi för att må bra,vi har varanndra och trivs bäst tillsammans.


så är det!

kram /kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards