TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av kicki - 12 maj 2009 08:42

har börjat komma tillbaka igen i mitt mående,allt löser sig som det är menat att lösa sig.

jag är en jävligt glad person men sista tiden har jag inte varit speciellt happy.

yttre omständigheter som gör att smilbanden åker ner men nu har jag alltså tejpat upp dem igen.


håller på med gassvetsning i skolan nu och ska precis börja skära idag.

det verkar vara askul.

ska skära ut limpor och sen våra namn.

efter det ska jag bränna hål med gasen, skruva igenom skruvar ,pinnsvetsa fast dem och sen skära loss dem igen.

mycket av svets jobben i gruvan är tydligen att skära loss gamla bultar och sätta dit nya så det är en bra kunskap att ha med sig.


letar i vild förtvivlan efter en hyfsad moppe till min son.

fösrt skulle jag och hans pappa köpa en tillsammans så den fick kosta lite mera men nu har han backat och tycker att det är för tidigt så då blir det att köpa en själv.

en väldigt billig sak då.





har börjat gå ner i vikt oxå äntligen ,två kilo till att börja med bara resten kvar.

snart är man strand redo haha...

hade kunna önska att man klarar det denna gång....


ett gott mående till  alla som förtjänar det..


till resten : gräv ner er / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards