TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av kicki - 27 maj 2009 17:01

på lördag blir det 40 års fest som sagt,min älskade styvbror fyller år.

vet fan inte vad jag ska ha på mig ännu,naglarna ser ut som skit och sportsclub har stängt ner solariet tillfälligt..

kul..


kära syster kommer imorgon och det ska bli mysigt att få träffa henne igen ,var så längesen sist.

mycket vatten har flytit under broarna sen sist och vi har ganska mycket att ta igen.

hon får nog agera smakråd till mig på stan på fredag me.

naglarna blir förresten åxå fixade på fredag morgon kl halv sju på morgonen..ett jättetack till min goa kompis sofias mamma carina som förstod min panik och uppfann nya tider att jobba på ..

sola ja,har solkort på sportsclub och skulle sola där då min ekonomi just nu ser ut som den gör men då är det tydligen dags för service på dem och dom vågar inte låta nån sola innan solarierna är kollade.

har hört om droppinstället som vi har i stan.undra om det är bra och hur man gör och hur dyrt det är??

nån som vet?


appropå sportsclub så har jag ju fryst mitt medlemskap över sommaren då jag inte verkar få sommarjobb:( så ringde dom därifrån idag och ville bjuda mig på en månads gratis träning under sommaren iaf plus att jag ska få gå på konsultation hos deras naprapat pga min rygg..

behövde verkligen nåt positivt i mitt liv just nu så det var skönt att bli erbjuden allt detta.


rygg å rygg var till dr palmelind igår och fick veta att han ska börja behandla min rygg på allvar nu och nertrappningen av mina mediciner ska ta ett steg neråt den 11 juni.

lätt tycker ni det låter som men själv är jag livrädd!!

hur fan ska jag kunna klara mig på mindre tabletter per dag än vad jag gör nu??

även om jag själv vill bli fri skiten så skrämmer det mig samtidigt då mina sista tre år bestått av smärtlindring.

fast det har tagit oerhört mycket på psyket att känna sig som värsta pundaren igen..

well well åtminstone enligt läkarordination..

om behandlingen funkar så behöver jag inga tabletter mera ,kanske vid behov nångång men det blir man iaf inte beroende av som jag är nu.

ska fan kolla statistik på hur många som är läkemedelsberoende och skriva om det sen.


micke och jesper är på utvecklingssamtal IGEN ,det var då fasicken vad han utvecklas den pojken.

jesper hade spytt i skolan idag nästan direkt han kom dit så han fick komma hem igen och vila upp sig.

melwin är då alldeles för frisk nu för att stanna hemma så han får gå till skolan imorgon ,den lilla gullungen.

snart blir dom storebröder åxå..


FAST inte hemma här utan hemma hos sin mamma och hennes älskling..


ska skriva lite i min manuella dagbok åxå och det får ni inte läsa om...


tjillabarra / kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards