TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av kicki - 30 maj 2009 10:29

kul,kollade min statistik för denna månad och den har slagit alla andra månader nu i antal besökare..

fan va kul!!

 och mer kanske det blir då det kommer att börja hända lite saker ...

iallafall känns det roligt.

att folk är nyfiken är ju faktiskt det en blogg lever på ,

fast att folk är nyfikna på mig  kan både vara positivt samtidigt som det är negativt,

då dom flesta som inte känner mig mer än till ett "tjena" då å då så verkar dom "känna" mig.

what ever..

spelar roll egentligen.

har alltid varit en person som det pratats om och det spelar ingen roll ,

hellre det än att vara nån grå liten mus som varken syns,hörs eller finns i andras ögon.


idag är det partay och det är lite kluvet faktiskt..

roligt att brorsan fyller 40 å så men är lite dålig i magen så jag hoppas bara att det inte blir värre.

jesper har åxå varit dålig i magen å micke har mått dåligt under hela sin förkylning,väldigt skumt..


själv har jag sluppit förkylningen men kännt värre av ryggen än vanligt.

på måndag ska jag få gå till naprapat richard niia på sportclub å han ska kolla min rygg å ge mig tips på hur jag bäst ska träna för att minimera att jag skadar den och bäst bygger upp den.


faaan vilket nice väder ute,rena rama sommaren verkar det som,

bra då jag köpt en klänning som mera passar för sommarvärme än höstrusk.

köpt å köpt ,fick pengar av mina föräldrar att köpa klänning för då jag är fattig som en kyrkråtta...en tidigare födelsedagspresent av dom..


37 ....det blir jag nästa gång,shit alltså fan vad tiden går å man hänger knappt med...

vart tog livet vägen??

eller är det nu kanske det börjar??


lite fler ordspråk att tänka på =


"endast den som inte uträttat något kan undgå ,

att göra fel"


"störst är det goda du gjort

och den glädje du skänkt andra"


"den som föraktar den fattige blir aldrig rik"


"vänlighet betyder inte att man accepterar allt andra gör"


"man ska vara glad att man är som man är,

när man inte blev som man skulle"


"man får ta folk som dom är,

och inte som man vill dom ska vara"


"det är den som går vilse,

som finner de nya vägarna"


"ibland kan livet vara som en promenad med grus i skorna "


"människor vill hellre förbättra varandra än sig själva"


"om du inte bestiger berget

får du ingen utsikt över dalen"


"det gäller att ha mod till att vara den man är,

och inte tappa modet för att man är den man är"


"stå på dig,

annars gör någon annan det"


" det är inte den ondes ondska du ska vara rädd för,

utan den godes tystnad"


"i drömmar och kärlek är ingenting omöjligt"


" du kan om du vill"


thats all / kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards