TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

lördag hela dan

Av kicki - 7 augusti 2010 20:29

full rulle hela veckan ...det är så det ska vara ,ingen tid för efter tanke bara mata mata mata..

hjälpt mina flräldrar att flytta måndag ,tisdag onsdag och fredag,burit grejjer och hjälptatt spika upp tavlor med mera..

jättemysig lägenhet dom har flyttat till ,ljus och fräsch och ren ... där kommer dom att trivas tror jag. lite tungt har det varit att först städa på jobbet hela dagarna och sen bärt saaker men att göra det var de ingen tvekan om,så mycket som dom har hjälpt mig i livet . dom har verkligen ställt upp för mig och mina barn ,känner ingen annan mor/farförälder som är så fina som dom varit till ungarna mina.

sen har väll jag inte alltid varit guds bästa barn heller men trots det har dom troget stått vid min sida .tror det är därför jag åxå är så mycket för att stölla upp för mina barn för att det är så jag blivit lärd.

i torsdags var jag och jagade upp för luossabacken åxå ,så fint och härligt väder ute så det kändes som ett måste att ta mig upp dit för att sitta på en sten för en stunds eftertanke och för att se på allt det vackra han där uppe skapat ;d


maltis fyllde två år igår så vi var dit idag å grattade honom ,virrig som jag är glämde jag så klart presenten på köksbordet kom vi på när vi tagit oss förbi stat oil ,typiskt mig så vi bjöd dom hem till oss imorgon för att spana in vårt vackra hus och hämta paketet..


jag och gubben var å snurra på stan igår för att kolla in om vi såg jonte där för han skulle vara där så vi ville kolla formen lite men såg han ingenstans. var åxå å knalla runt tuolla en timme för å se på andras hus å få lite ideer.

tänkte gå nu å ett varv me mera för att få motionera lite och få lite form på kroppen min iallafall.


inge vettigt alls att skriva idag så jag lägger ner de


night inight/ kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards