TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

nu är de på gång..

Av kicki - 28 augusti 2010 18:59

var och köpte färg idag till jontes traktor..högblank svart färg vart det och den ska vi rolla på.

tror det blir snyggt fast man inte sprutlackar den ,fast att den blir snyggare än denär nu är iallafal helt klart.

jag, micke å jonte tog å slipade till den helt klart nu och skruvade lös det som gick,tvättade av den och satte maskeringstejp sen skulle det vara klart för att lacka den MEN DÅ började det REGNA ha ha ,vet inte om man ska skratta eller gråta ,verkar vara ett genomgående tema i allt man har gjort den här sommaren : regn ,regn och åter regn!!!


lite citat :


¤ the mob has many heads but no brain


¤ the last fool never dies


¤ ta inte bort en fluga från din väns panna med en yxa


¤ på tungan honung -i hjärtat is


¤ man är inte full förrän man ser tredubbelt


¤ bry er inte om att turbanen är vit-såpan är kanske tagen på kredit


¤ guld provas av eld - människan av guld


¤ en vänskap som kan ta slut har egentligen aldrig börjat


¤ livet är ingenting utan vänskap


¤ lappad vänskap blir sällan hel


¤ pengar kan inte köpa dig vänner ,men det gör dina fiender betydligt hövligare


slut på citat...

/ kicki dii

 
 
Ingen bild

maik

30 augusti 2010 14:14

:)) fint som tusan blev det trots att vi var orutinerade på den saken iaf ;))puss å kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards