TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

utan jobb

Av kicki - 31 augusti 2010 18:03

var man igen  idag kunde jag inte ha jobba ändå men resten av veckan då ? nepp finns inge jobb till mig sa min chef å tillika svärmor.usch vad trist!! NU ska man vara utan jobb när micke har börjat jobba igen å skolorna startat å sommaren är slut ,what the fuck ??!!

inte förrän nästa tis-fre ska jag arbeta  ,på hjampis ,de är kul ,gillar den skolan.

jonte där emot ,är ju inte så där speciellt glad, över att morsan har ett lågstatus jobb å speciellt på den skolan han själv går i ,men sånt är livet ,man tar de jobb man får and thats that!


vi käkade kräftor i söndags ,mums så gott de var.. melwin åt väll några stycken däremot jesper hade lite problem med att äta kräftor ,för att de är så grisigt att äta dem, så han åt typ en tror jag. jakob tröck i sig ett lagom gäng medans jonte satt kvar i bordet lååångt efter att vi andra var mätta å belåtna . HAN ÄÄÄLSKAR ATT ÄTA KRÄFTOR ,fast jag tror han gillar tanken på att det är kräftor han äter mer än själva smaken.

  

jag har alltid ätit ost och räkor å kex till . samt denna gång åxå då micke inte hade en aning om hur man äter dessa vilddjur ... vet inte heller hur andra äter dem eller hur å hur men med VAD dom äter .


har börjat springa lite smått här i byn och det går över förväntan bra ,min kondis är inte riktigt så usel som jag trott utan helt okej faktiskt.


åkte buss med grabbarna idag så att jakob vet hur han ska göra för att ta sig ända fram till skolan då det är ett bussbyte mitt i allt och inte så lätt att fixa själv när man bara är tolv,  så mamma hängde med. 40 minuter tog den resan ,det är tur att han slipper åka buss så överdrivet ofta iallafall.


har köpt en husvagn till förresten ,av mina föräldrar igår . vet inte riktigt vad vi ska ha den till men vissa planer finns dock..


är så ini helvetes förbannad på luossaskolans lärare och deras ointresse av att lära min son matte på rätt sätt och ge honom den hjälp han behöver så imorgon tar jag och steppar upp dit å visar var skåpet ska stå!

 nu får de fan i mig börja hända saker innan han halkar efter ännu mera .


nå nu är de dags att försöka smöra ,hota ,utpressa och muta jakob till att göra läxorna sina så


hej då / kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards