TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 4 november 2010

Av kicki - 4 november 2010 18:53

för jonte lagligt alltså körde han idag ,trots sin onda hals så kunde man iallafall ta sig en liten tur...

pappa ringde å sa att på söndag kommer han hit och fixar till traktorn ,att nu får det vara nog med klåpare ha ha , du är så välkommen käre far ,lyckas du laga den så får du en stjärna i himmlen av mig!!


så de så / kicki dii

Av kicki - 4 november 2010 11:34

är det så vi måste göra??

med traktorn alltså?

dom får fan inte bromsarna att funka ,nu kommer de olja ut i alla däck men fortfarande inge tryck ,stora funderingar på var det läcker ifrån. fått order av treo att gå ut en gång i timmen och trycka tio ggr på bromsen för att se om det kommer olja nånstans ifrån.

så då gör jag det! känns lite hopplöst ,redan november å den står ännu ,om jag tycker det är trist vad ska jonte tycka ?

vet inte vem jag ska vända mig till angående detta? är som bara två saker kvar så går den ju att köra ,1 : bromsarna och 2 . kopplingen, så nära men ändå så långt ifrån   

treo frågade sin kusin som är bra på bilar men inte ens hans tips hjälpte ,fan fan och FAN.


jonte ligger sjuk i sängen ,han har jätteont i halsen ,var nyss in med alvedon och strepsil ,stackars barn . han var förresten till optikern igår och hade synfel så glasögon blir det vid datorn ,läsning ,teve och skola ,sååå typiskt kostar ju en hel del det me..- jonte klarade skoterkortet igår!! verkligen snabbt gick det ,två dagar teori å praktiska övningar sen provet tredje dagen och vips har han kortet!!


var på massage igår HERRE GUD VAD SKÖNT DET VAR ,härligt att vi får gå dit en gång i månaden fast vi "bara" är vikarier...


ska snart köra jeppe till en polare å pumpa på gasen lite på epan ...

syster skrev ,hon var i danmark nu med jobbet ,hon blev förflyttad några dagar från göteborg till malmö att jobba där när det är dom där beskjutningarna där på invandrare , dom behövde mera folk att ta reda på alla tips å sånt som kommer in nu... duktig flicka som jobbat upp sig så mycket ,annat än syster som får STÄDA för att få in nån krona ,nå väl det går ju de me ,men inte den karriär jag tänkt mig...


sovit i natt faktiskt rätt så bra ,hela 5 timmar på raken !!! lite skillnad mot förut då man kunde dra tolv timmar i ett svep...

ung ,gammal ung gammal ,måste ligga nåt i det ha ha ...


sofia var här igår å höll mig sällskap ,hon är sjukskriven å jag jobbar ju inte så skönt att ha nån att umgås med när allt blir lite väl långsamt...


ska ta å ringa marie åxå idag ,var som ett tag sen vi hängde som man nu säger   


KOM Å HJÄLP MED TRAKTORN NI SOM KAN ,JAG BJUDER PÅ KAFFE OCH LITE KLOKA ORD    mohaha


see you / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards