TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 8 november 2010

Av kicki - 8 november 2010 22:12

måndag igen ....veckorna går så fort så man hänger inte me... känner mig lite nere med tanke på allt strul med traktorn hela tiden ,hoppas att den startar imorgon annars vet jag inte vad jag gör,tänkte börja isolera den å men ids inte om den inte är körklar .

fan vi som fick sånt driv igår ,ända tills den vägra å starta..


well


treo kommer tis å tittar på den så...


jonte sjuk som bara den idag ,har ännu inte klivit upp riktigt ,har varit upp kl 17 i morgonrock å ätit middag sen la han sig igen ,mammas stackars pojke...  så sjuk så sjuk


hämtade jakob idag !!! trots att det är mats vecka så vill han alltid komma hit efter skolan å det är klart att mamma hämtar om jag är ledig .. lillgossen ,han blir då verkligen bara snyggare för varje dag som går och LÅNG ,växer snart om mig ,garanterat till sommaren så får jag titta upp på honom   

men int jö de nå int   han är min lilla solstråle hur gammal han än är å hur lång han än blir...

mina barn ja ,hövliga ,artiga och uppmärksamma mot alla runt dom ,aldrig att dom bara skulle noncha någon som bryr sig om dom  ,var jag fick de ifrån vet jag inte men så är det bara .kom å tänka på när jonte kramade arja när hon fyllde år ,vad fint gjort det var av honom!! men barn gör som vuxna gör inte vad dom säger som sagt ...och jag har alltid visat mina barn kärlek genom miljoner kramar och miljoner åter och sen har dom säkert åxå sett att mamma alltid kramas med folk som gjort nåt speciellt som fyllt år eller för att tacka eller för att man helt enkelt blivit glad för att se dem!

så stolt över dom ,så de så...


väntar på att gubben ska sluta ,han jobbar em så de är lite trist . fast när han slutar så vet jag att han kommer att lägga sig bakom mig nära nära pussa mig på axeln och säga att han älskar mig å sen håller han om mig tills han somnar ...såååå mysigt alltid.

micke : finns ingen som dig ,vi har det så bra du å jag ,vi är i stort sett den perfekta familjen saknas bara en liten bejbis   så är livet å familjen komplett !! eller hur älsklingen min??


well well


natti natti gott folk (ej ont )

/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards