TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 26 november 2010

Av kicki - 26 november 2010 19:11

epan är borta nu ...

skönt

men

ändå

tomt...  


står nu parkerad ute på luossa nånstans...känns som jag har övergivit den på nåt sätt,att jag svikit den ...

ha ha

nog är man lite konstig  ,jag vet men sån är jag å jag är bra ändå.

ska sälja den ,mats ska köpa den till jakob , han har gett ett bra bud på den ,jonte vill ha lite mera men mats står så klart vid sitt bud.

ska pröva lägga ut den på blocket då å se om man får mera för den ,dom är ju jävligt höga i pris nu men då hans bromsar inte funkar kan man inte egentligen kräva att få mera .

tycker själv att jonte ska ta mats bud så jonte kan göra nåt med pengarna istället.

så jakob åxå får en sk morot att fixa skolan så hjälper pappa att repa upp den lagom till hans 15 års dag...

jakob är eld å lågor för den traktorn,han tycker den är så cool  


klart pojken ska ha en traktor för fan...


jonte får väl köpa en annan ha ha .


eller spara till sitt körkort pengarna vore smart.


gubben har varit å köpt ,nästan iaf ,favvogranen från järnia .

favoo granen hade inte kommit in i år ,den sk disneygranen ,skiiitfin,så han köpte den i klassen under ,jättefin den åxå.

så ikväll ska JAG klä den vacker ,jag ,jag ,jag


inegn annan får peta .


ska fota lite på våran fina jul här hemma sätter ut det imorgon på nätet..


hejrå &/ kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards