TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

åsså var de jul igen..

Av kicki - 28 december 2010 17:58

ja julafton har kommit å gått ,dagarna bara försvinner fort fort iväg,man hänger som inte liksom med..

själva julafton var faktiskt lugn å skön ,trots eller pga att vi var så få.

jag som inte trodde att det skulle vara roligt ,blev förvånad över att jag trivdes så bra ändå..

vi åkte till mina föräldrar vid tvåtiden å käkade vid tre ,jag ,gubben och jonte..sen åkte micka till jobbet och vi som blev kvar väntade med spänning på tomten.. ha ha ,lite roligt att klara ,trots att den yngsta som var med är 16 år , envisas med att hon minsann ska ha tomte iallafall,så det var bara för moffa (pappa) att traska iväg till kiosken och köpa tidningen ha ha. fast vägen till kiosken blir kortare å kortare ,den här gången låg den i sovrummet  

lilla älskade pappa ,ha ha ,vad vi skrattade när han kom, käppen som tomten har förändras från år till år ,det har varit alla möjliga varianter ,från riktig käpp till skidstavar och dammsugarskaft till nu då en 4 dm trägalge ha ha ha   

herre gud alltså vad han såg rolig ut min far...


paketutdelningen gick fort i år då vi inte var så många så tomten klarade av att sköta den helt sjäv ,anars brukar vi få hjälpa till att läsa och ge paketen..


jag fick min vanliga agenda som jag fått typ de senaste tio åren ,utan den i julklapp hade jag blivit väldigt besviken ,oavsett vad dom än hade gett min.DEN SKA JAG HA VARJE ÅR PAPPA ,glöm aldrig det..

sen fick jag en massa ndra grejor åxå som jag både behövde å ville ha så jag är nöjd över årets klappar .

av min älskling fick jag naglar som jag har varit å gjort idag ,så jäkla snyggt.

har ju alltid målade naglar annars så det ser så fräscht ut med fransk manikyr som omväxling... tack hjärtat ...


just det ja ...

grattis älsklingen på din födelsedag som var igår ...

älskar dig så oerhört mycket ,som du vet. utan dig kan jag inte ens tänka mig ett liv,du och våra barn betyder allt för mig.

 

nu ska jag ta å börja sortera räkningshögen ,jättekul, men det är för sista gången ,tack å lov!!sen kommer det bara rulla på varje månad av sig självt  typ

 

  

  

 

 

de var allt  för den här gången 

   (mitt nya läppstift,  liksom  )kram / kicki dii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 16 februari 2020 18:07

Kan betyda mycket - just nu betyder det att jag försöker få ordning på bloggen och jag fattar inte riktigt hur man gör . Får kolla det lite bättre när jag känner att jag ids helt enkelt.   Idag filmade jag i kyrkan själv gudstjänsten - gick hel...

Av kicki - 15 februari 2020 08:20

Åren har gått ovh jag har gått vidare från allt det gamla.   En lång lång vandring har det blivit.   Ska läsa igenom min blogg vid tillfälle -minns ju inte direkt vad jag skrivit..   Ser dock att jag slutat skriva där i kring när jag sjön...

Av kicki - 12 december 2016 22:38

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

Av kicki - 12 december 2016 22:27

Tjao att börja känna känslor och våga det gör inte jag.  Att våga det innebär att måsta börja  dröja -det törs jag ej,.   Att tvingas inse att jag å  framför allt mina barn förlorat  så mycket sista åren  och mina barn fick se mig  ...

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards