TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av kicki - 7 juni 2010 13:16

INGEN eller inget ska få mig att tappa fokus mera.

mitt liv med min familj är det jag lever för.

jag har stått för allt jag gjort och tagit mig ur det.

jag är en bra människa idag,jag är snäll ,kärleksfull,omtänksam ,hjälpsam ,social och en rak person, helt enkelt så tycker jag om mig själv idag JÄTTE MYCKET och dom flesta som jag nånsin träffat mig ,pratat med mig osv tycker likadant.visst kan jag vara lite för impulsiv och spontan men det går att leva med, lätt.


fick en gräsklippare igår av mina kära svärföräldra (som tycker om mig ) igår å då ska jag klippa  gräsmatta idag å riva lite i rabatterna.snyggt ska de bli..

längtar tills vi ska börja måla om huset ,ska bli grått med vita knutar å karmar ,tror det blir fint,just nu tycker jag då verkligen inte om husets färg,blask blått med k blå knutar hjääälp...


jo förresten vi spelade brännboll i fredags med ungarna ,vilket var skitkul men nästa gång ska jag tänka på att stretcha före och efter då ha ha jag har världens träningsvärk idag pga att jag sprungit lite å så ,ja inte är man så ung längre det känner man i kroppen direkt man gör något nytt med den.

ska utmana ungarna ikväll med om dom å micke är sugna...själv tycker jag att det var kul trots min ålder,kanske är lite barnslig men va fan ,jag blir glad av det och ungarna gladare så vad gör väll det ???


kram / kicki dii

Av kicki - 7 juni 2010 08:19

vet att du läser min blogg på jobbet ;) älskar diG masser ELLER SOM SYSTER YSTER SÄGER :ÄLSKAR DIG MASSA VÄRST...

syster ,min vackra,varför hör du så sällan av dig? undras hur de är med dig där nere i göteborg? vet att du jobbar mycket men ändå??

okej ,är själv ganska dålig på att höra av mig ,ska försöka bättra mig..


vet att det är uttjatat nu men FÖR BASKAT VAD FINT VI HAR DET HEMMA I VÅRT SLOTT ,nästan så jag blir avundsjuk på mig mig själv ,ha ha ,att jag har det så bra menar jag...


några svarta moln som stör ,men som sagt efter regn kommer solsken så allt kan bara bli bättre å bättre.


mitt inlägg tidigare vart jag skrev att snart börjar jag betala tillbaka betyder följande : jag är ingen människa som talar illa om andra människor,speciellt såna jag inte känner pratar jag ALDRIG om, men om detta trakasserande av mig genom vissa minderåriga inte slutar kommer jag att framföra för alla som vill lyssna hur vissa håller på att blanda in minderåriga genom att snacka illa om personer till dom och hur dom minderåriga sen mår och hur kluvna dom blir av det!!

för guds skull människor ,tyck vad fan ni vill om mig men håll det för er själva eller ta det med andra vuxna istället och inte genom små öron,som bara mår skit av det. nog för att jag fått veta genom en av "fikarna " hur less dom är på att en viss person alltid sitter å pratar om mig ,hur barnsligt dom flesta av dom tycker det är!!tack till dig som sa det till mig,den lilla tyngd som ändå blev på mina axlar har nu försvunnit HElt.


FÖR FAN ,VI ÄR VÄLL VUXNA MÄNNISKOR ALLIHOPA ,HÖR INTE SKITSNACK HÖGSTADIET TILL??ELLER ÄR NI KVAR DÄR ÄNNU?

blä,kommer aldrig beröra detta ämne igen..läs min tidigare blogg om mobbing om å om igen så kanske ni fattar något till slut,huir barn tar efter vad vi vuxna gör..


jag å micke kommer att leva tillsmmans ,FATTA det..


nu ska jag dricka kaffe med mina arbetskamrater innan det är dags att jobba sig lite igen..


ta hand om varann hör ni / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards