TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av kicki - 23 juni 2010 21:54

har det funnits till att blogga ...inte för att vårat internet funkar ännu heller så men använder mitt trådlösa tills vanliga nätet kommer,å trådlöst är bara skit,iaf här..tar typ hundra år att byta sida å att ladda upp en bild tar ca två hundra år att få till.

så mycket jag har velat skriva om som nu är glömt sen länge ha ha.. men vi har iallafall fått jontes rum färdigt idag..saknas en datastol och själva dörren till kungariket men imorgon ska allt vara klart.

micke har lagt golv å slagit upp en vägg å jag har tapetserat och målat..svinkosnyggt vart det!!å nu är det ett mera vuxen rum än det tidigare utan plancher å skit bara snygga pinaler å sånt.

jonte själv är åxå glad över rummet ,han tyckte det är jättefint så nu kan man slappna av lite å kanske få tid över till annat.


katarina! fasters favorit tjej,jag svarar snart på ditt mejl ,har varit upptagen å inte haft tid,men det kommer snart..


tänkte lägga upp lite bilder nu men inser att det tålamodet saknar jag för denna kväll.steg upp vid halv fem imorse efter endast 3-4 timmars sömn ,jobbat till tre och hållt på här hemma med allt möjligt  så nu är det i stort sett första gången jag sattit mig ner här idag å slappnat av.


prövar att ladda upp lite foton ,få se om de går ..

annars god natt folket av sverige


kram / kicki dii   blev bara ett tog sån jä..a tid försöker få till allt bättre imorgon

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards