TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av kicki - 28 juni 2010 22:25

åh vad härligt ,nu är alla våra barn hemma igen.

pojkar i olika åldrar ,ha ha så kul att se å lyssna på dem. melwin är så förtjust i sin plastbrorsa jonathan å lever verkligen upp när han kommer å vill vara nära honom mest hela tiden.jakob låter inte heller storebror vara ifred utan det blir hundratusenkronorsfrågan om nåt med datan eller liknande.

å våran jeppe bara ler...

jonathans polare var hit i lördags å tittade hur hans rum såg ut å dom tyckte det var skitfint å sa förresten till jonte åxå att vi verkar ha det skitlyxigt hemma :)

alltid kul att höra för då är det som jag känner , att jag känner mig som en prinsessa som bor i sitt slott ;)


gården börjar ta sig .nästan alla buskar har fått sig en trimmning och börjar ta form ,blokkorna vi planterade har börjat växa ,böket å stöket i garaget har försvunnit och skotrarna har fått sin sommarboning.


  

gubben är så avslappnad å lycklig  så han vet inte riktigt var tvätten ska placeras efter den torkat ,det där kan jag då säga är inte riktigt rätt plats (alltså de han har på huvudet)

ha ha litekul får man väll ha! micke står här å tycker att jag inte ska lägga ut den här bilden , men jag lägger ut den iallafall bara för att han är så himla söööt...


  


så tänk på det mina kära vänner å ovänner ,alltså ni som inte är mina vänner ÄNNU ,inget annat


kraaam/ kicki dii


KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards