TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av kicki - 19 juli 2010 08:53

jakob ,mitt älskade barn ,har blivit storebror natten till fredag ! mats har fått en liten piga ....åh jag blev så glad för jakobs skull , han har väntat å längtat så länge på det.

torsdag åker dom ner för att hälsa på underverket så jag blir utan mitt barn en HEL vecka till :( skittrist men jakob har lovat att komma å vara med mamma en kväll innan dom åker iallafall :) mycket viktigt för mamma att hon får pussas å kramas å småtjafsa lite grann me han ( som vi ALLTID gör) vi kan ha ha inte vara med varann många minuter innan vi börjar käbbla, han har en ganska tuff attityd ( hm vart kommer den ifrån ) så det blir hårda diskutioner men med glimten i ögat så klart.

håller på ,förutom målningen ,att fixa till jontes traktor nu .i lördags rev jag ut den fula röda plychen (hur fan man nu stavar de ,fick ba en 3 i sv)och sätter dit svart istället,mycket ,mycket bättre. jonte å hans polare har suttit hos oss hela natten för att dom åter igen ska försöka vända på dygnet ,tur att han har rummet i garaget så vi blir inte störda det minsta . imorse när jag pratade med dom skulle dom börja slipa ner lacken på traktorn ,så de är ju bra att de blir nåt vettigt gjort.

nu måste jag jobba igen


tjing tjong alla glada / kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards