TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av kicki - 9 oktober 2011 20:08

jaaa du kicki ja det var väll inget att vara nervös för ,eller ? 

gick jättebra med kalaset idag ,pust, haha. skönt att få saker å ting överstökade så man slipper ha den där lilla oron i magen jämt. 

var ett tag sen jag träffade mina svärföräldrar så det kändes roligt att se dom faktiskt.


mickes syrras flickor är hur söta å charmiga som helst , hade åxå kunna ,typ, liksom , NÄSTAN iallafall skaffa en liten tösa tös..

grabbarna är å tränar med micke och tejmour (osäker på stavning där)melle å jeppe skulle spela pingis ,jakob tror jag skulle träna i gymet..

jag å jonte vi liksom ,avvaktade lite idag ,man måste ju starta mjukt å försiktigt


kärlek/ kicki dii 

Av kicki - 9 oktober 2011 15:14

meen shiit asså   tur att de är grabbar å inte tjejer för då hade det varit tungt...

jonte 17 jakob snart 14 å jeppe 13 år i dag..

bakade en as god tårta till honom igår som fick dra i kylen å bli så där riktigt god.

väckte gossen med tårta å sång tra lala..

nu ä det fullt hus här ,arja,sven , helen med familj

..

hojja

GRATTIS JEPPE IALLAFALL

/kicki dii

KICKI DII

Presentation

TÄNK FEL OM DU VILL -MEN TÄNK SJÄLV

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Fröken Flygare

   jag är unik-precis som alla andra...  

jonte ..

 
  

jakke

 
  

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards